*


När mörkret omkring är tätt intill
så är att ligga nära dig det enda som jag vill;
dina mjuka, varma händer som smeker min rygg
din jämna, djupa andning som får mig helt trygg.

När vinden skriker vilt och drar i min kropp
är tanken på dig nog för att ge mig hopp;
känslan som, när du fångar mig med din arm,
säger att hos dig kommer jag alltid kommer vara varm.

När regnet piskar utanför som aldrig förr
så vet jag att något annat finns bakom din dörr;
för i oss finns något hösten aldrig kan kyla ner
där finns något som bara brinner mer och mer.

Kommentarer
Postat av: Alice

Gillar att du börjat skriva och lägga upp saker mer här! Jättefin som alltid. Älskar sista stycket!

2011-09-03 @ 10:39:45
Postat av: Pauline

Haha, det är svårt att skriva när man mår så bra! Blir så fjantigt. Men tack så jättemycket!

2011-09-05 @ 22:43:33
URL: http://losmonosarcticos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0