jag har aldrig varit kär på ett sätt som det här

ibland när jag är ensam
när jag ligger i min säng eller när
jag försöker plugga så börjar
min hjärna sträva åt andra håll
och plötsligt är du där, i alla hörn

och jag kan bara tänka på alla dina små miner
dina små rörelser som omedvetet
avslöjar dina känslor
den där glansen, den där
lyckan som dina ögon ibland utstrålar
när du tittar på mig

eller känslan av att krypa ner
under täcket när du ligger där
hur du håller armen runt mig
och när du
trycker min hand och
dina andetag blir sådär djupa

ibland känns det helt otroligt
hur mycket kärlek som kan rymmas i
min kropp när jag ser på dig
och hur mycket jag tycker om att älska dig och
hur underbart det är att bli älskad av dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0